czwartek, 18 grudnia 2014

PREZENTY ŚWIĄTECZNE

Dziś moi drodzy chciałam wam pokazać moje propozycje na prezenty świąteczne.

W tych butach zakochałam się od pierwszego wejrzenia. 
Widziałam je już u kilku blogerek. 


Malutka torebka również bardzo mnie urzekła. 
Według mnie ma to coś w sobie.

 KLIK


Już jeden kapelusz mam, ale następnym bym nie pogardziła.
KLIK


Zestaw pędzli już mam.
Mimo, że palet z cieniami też mam sporo marzy mi się jeszcze jedna. 


KLIK

Fondue do czekolady czy do sera zawsze był na mojej liście rzeczy, które planowałam kupić.
 KLIK


8 komentarzy:

  1. Mnie urzekły buty gdyby nie ten obcas :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Butami, torebką i tym zestawem cieni również bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne pomysły, śliczne buty ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten zestaw do fondue strasznie chciałabym mieć <3

    Zapraszam na mojego bloga fotograficznego, dopiero zaczynam ;)
    http://unnaturalmess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne rzeczy! :>
    mogłabym liczyć na kliknięcie w link na pocztąku ostatniego postu? :)

    OdpowiedzUsuń