poniedziałek, 18 lipca 2016

STRÓJ 292 SUKIENKA SHEIN

 Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować sukienkę z internetowego sklepu Shein.
Sukienka jest dostępna w kolorze błękitnym. 
Można ją kupić w rozmiarze od S do XL. 
Jest zapinana na białe guziki, a w tali zawiązywana na brązowy pasek. 
Posiada również kieszonki zapinane na guziczki. 
Lubie tego typu sukienki, koszule w jednym.
Sukienka Shein= KLIK
Bransoletki- Szafa.pl 
Buty- Prezent 










Sukienka Shein= KLIK
Bransoletki- Szafa.pl 
Buty- Prezent
Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

9 komentarzy:

  1. Sukienka skradła moje serce, prezentuje się wspaniale. Nigdy bym nie pomyślała że jeansowa sukienka może tak świetnie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest ta sukienka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest ta sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie się prezentuje.
    Cudowny kot.

    Zapraszam do mnie na nowy post, podsumowanie liceum ♥
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. taki krój idealnie podkreśla woje zgrabne ramiona ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie Ci w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń